Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου, 2025
13.9 C
Paphos

Ακολουθήστε μας:

ΑρχικήΚΥΠΡΟΣΓιατί καλούνται οι δανειολήπτες να προβαίνουν σε καταγγελίες στην Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή

Γιατί καλούνται οι δανειολήπτες να προβαίνουν σε καταγγελίες στην Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή

Share

Να υποβάλουν καταγγελία στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας και στην Χρηματοοικονομικό Επίτροπο καλεί με ανακοίνωσή του ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών όλους όσοι διατηρούν καταναλωτικά δάνεια, από τον Ιούλιο του 1997 για διερεύνηση τυχόν καταχρηστικών όρων στις συμβάσεις τους. Όπως δήλωσε στο Radiocosmos o πρόεδρος του συνδέσμου Μάριος Δρουσιώτης από το Μάιο του 2021, με βάση το σχετικό νόμο σ οι Αποφάσεις του Διευθυντή της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι εκτελεστέες και του παρέχεται η εξουσία να επιβάλλει ποινές εκατομμυρίων ευρώ. Πρόσθεσε ότι οι νέες εξουσίες της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή έχουν αναδρομική ισχύ από τον Ιούλιο του 1997, παρά την αντίθετη μέχρι σήμερα γνώμη της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή ότι οι πρόνοιες της νέας νομοθεσίας δεν έχουν αναδρομική ισχύ. Οι δανειολήπτες κατέληξε αν αφιερώσουν λίγο χρόνο να προβούν σε καταγγελίες έχουν πολύ μεγάλη πιθανότητα να πάρουν πίσω μεγάλα ποσά που πλήρωσαν καταχρηστικά στις τράπεζες.

Κάντε Follow ή Like στη σελίδα μας στο Facebook (πατώντας στο παρακάτω εικονίδιο) για να παρακολουθείτε τις δημοσιεύσεις του Cosmos News

Share

Share

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Custom Ad 1

Cosmos News