Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
14.9 C
Paphos

Ακολουθήστε μας:

ΑρχικήΚΟΣΜΟΣΔιαφημιστική «αιμορραγία» για την Twitter: Μείωση εσόδων κατά 42% στην εποχή Μασκ

Διαφημιστική «αιμορραγία» για την Twitter: Μείωση εσόδων κατά 42% στην εποχή Μασκ

Share

Κορυφαίοι διαφημιστές και συγκεκριμένα 14 από τους 30 τοπ διαφημιστές στην Twitter έκοψαν εντελώς όλες τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα από τις 27 Οκτωβρίου και την ανάληψη του Μασκ, ενώ τέσσερις διαφημιστές μείωσαν τις δαπάνες μεταξύ 92% και 98,7% μέχρι το τέλος του έτους. Συνολικά, οι διαφημιστικές δαπάνες από τις 30 κορυφαίες εταιρείες μειώθηκαν κατά 42% σε περίπου 53,8 εκατομμύρια δολάρια τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο μαζί, σύμφωνα με την Pathmatics.

Μεταξύ άλλων εταιρειών οι οποίες διέκοψαν τις διαφημιστικές επενδύσεις τους στο Twitter είναι η General Motors, η Volkswagen, η Audi, η Pfizer.

Στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, ο διαφημιστικός κολοσσός Interpublic Group συνέστησε στους πελάτες της IPG Media Brands, να αναστείλουν κάθε πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter για τουλάχιστον μία εβδομάδα.

Έπειτα από τη μείωση των εσόδων, η εταιρεία προσπαθεί να ανακάμψει, ανακοινώνοντας νέα επίπεδα ετήσιας πληρωμής για τους χρήστες του Twitter Blue, την αναβαθμισμένη συνδρομητική υπηρεσία του Twitter για ποιοτικότερες συνομιλίες.

Έτσι, για να «κλειδώσουν» ένα μπλε checkmark, οι χρήστες του έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να πληρώνουν 84 δολάρια ετησίως και να εξοικονομήσουν 13% σε ετήσια βάση, πιστοποιώντας τον λογαριασμό τους σύμφωνα με τους τροποποιημένους κανόνες, σύμφωνα με την Warc.

Σε μια εκδήλωση του Νοεμβρίου στο Twitter Spaces, ο Μασκ, αναφερόμενος στο ζήτημα των εταιρειών που παύουν τις διαφημίσεις, ανέφερε ότι κατανοεί εάν οι διαφημιστές «θέλουν να απέχουν για λίγο». Πρόσθεσε ότι «ο καλύτερος τρόπος για να δείτε πώς εξελίσσονται τα πράγματα (στο Twitter) είναι απλώς να χρησιμοποιήσετε το Twitter».

Οι εκτιμήσεις της Pathmatics δείχνουν συνεχιζόμενη αναταραχή στην κύρια ροή εσόδων του Twitter με κατεύθυνση προς το 2023, την ώρα που η δημοφιλής πλατφόρμα προσπαθεί να αντιστρέψει την έξοδο των διαφημιστών. Έχει εισαγάγει μια σειρά από πρωτοβουλίες για να τους κερδίσει ξανά με τη Μόλι Λόπεζ της HITE Digital Miami να κάνει λόγο για εκπληκτικά κίνητρα. «Ειλικρινά, δεν έχω δει ποτέ τέτοιου είδους κίνητρα από κανέναν» συμπλήρωσε.

Ο εκπρόσωπος του HBO, Κρις Γουίλαρντ επεσήμανε πως «θα αξιολογήσουμε την πλατφόρμα υπό τη νέα της ηγεσία και θα καθορίσουμε τα κατάλληλα επόμενα βήματα».

Share

Share

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Custom Ad 1

Cosmos News

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται!
w-footer{display: none;}