Με πολύ μεγάλη επιτυχία και μετρήσιμα αποτελέσματα ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή διαφημιστική καμπάνια της ΕΤΑΠ για την Πάφο.
Με αφορμή την δημόσια παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εκστρατείας ο διευθυντής της ΕΤΑΠ Νάσος Χατζηγεωργίου δήλωσε στο Radiocosmos ότι η εκστρατεία κάλυψε συνολικά 14 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας.
Με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας είπε η διαφήμισε με τα σχετικά σποτάκια για την Πάφο έφθασε σε εκατομμύρια δυνητικούς επισκέπτες. Η διαφημιστική διαδικτυακή καμπάνια στηρίζεται από τους ξενοδόχους της Πάφου την ΕΤΑΠ, τον ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ, την Hermes Αirports και την Ελληνική Τράπεζα .
Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού θα επαναλάβουν και το 2025 την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.