Η ψηφιακή εκστρατεία της Εταιρίας Τουριστικής Ανάπτυξης Πάφου (ΕΤΑΠ) για την διαφήμιση της Πάφου, έχει ουσιαστικά αποτελέσματα και αποτελεί παράδειγμα για όλες τις επαρχίες. Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων για το 2023 που έγινε πριν απο λίγο στην παρουσία του υφυπουργού τουρισμού ο διευθυντής της εταιρίας Νάσος Χατζηγεωργίου ανέφερε ότι αυτή η πρωτοποριακή στοχευμένη εκστρατεία θα συνεχιστεί και τον Δεκέμβριο. Τα αποτελέσματα είπε είναι μετρήσιμα και η Πάφος κατάφερε να προσελκύσει μεγάλους αριθμούς τουριστών. Στο πλαίσιο των προσπαθειών ανάκαμψης του τουρισμού, με πρωτοβουλία του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου και την στήριξη των ξενοδόχων της επαρχίας, της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, της Ηermes airports και της Ελληνικής Τράπεζας, έγινε εφικτό η συγκέντρωση του ποσού των 200,000 για την διεκπεραίωση ψηφιακής εκστρατείας για προώθηση του προορισμού “Πάφος” σε διάφορες χώρες. Η εκστρατεία που σχεδιάστηκε και εκτελείται για 3η χρονιά βασίζεται στην προώθηση ενός τουριστικού προορισμού βάση της ανάλυσης και διαρκούς αξιολόγησης ταξιδιωτικών δεδομένων μέσα από την αξιοποίηση της Sojern, της μεγαλύτερης Travel Data Marketing Engine παγκοσμίως. Η εκστρατεία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία και έχει υπερκαλύψει τους στόχους της. Ενδεικτικά , προβλήθηκαν πέραν των 16 εκατομμυρίων διαφημίσεων στα διάφορα δημιουργικά formats σε περίπου 7.5 εκατομμύρια μοναδικών πιθανών επισκεπτών, ενώ 4.5 εκ αποδέκτες του βίντεο μηνύματος ολοκλήρωσαν πλήρως την θέαση του. Αυτή η μέθοδος προβολής όπως αναφέρθηκε χθες κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια με ενισχυμένο προϋπολογισμό και διευρυμένη περίοδο εκστρατείας ίσως με έναρξη από τον Φεβρουάριο και ολοκλήρωση τον Δεκέμβριο.