Συνεχίζεται η διαμάχη μεταξύ Δημάρχου και Αντιδημάρχων στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς. Οι 13 Αντιδήμαρχο υπέγραψαν και απέστειλαν νέα επιστολή στον Δήμαρχο θέτοντας προς συζήτηση συνολικά 18 θέματα που αφορούν τον Δήμο και τα διαμερίσματα του. Ο Αντιδήμαρχος Πωμού Ανδρέας Διονυσίου μιλώντας στο Radiocosmos ανέφερε ότι παρότι η συνεδρίαση της Τετάρτης διήρκησε 8 ώρες, τα θέμα που έθεσαν με την επιστολή τους οι Αντιδήμαρχο δεν συζητήθηκαν.
Τι ζητούν οι Αντιδήμαρχοι
Στην επιστολής του αναφέρουν ότι διαφωνούν με τον τρόπο που συνεχίζει να λειτουργεί ο Δήμος, παρόλο που επανειλημμένα ασκήθηκε έντονη κριτική για τον τρόπο λειτουργίας των συνεδριάσεων και τις ενστάσεις της πλειοψηφίας των Αντιδημάρχων που δεν εισακούονται οι εισηγήσεις των και δεν εκτελούνται από τις υπηρεσίες του Δήμου (Παρά τις υποδείξεις εκπροσώπου του Υπουργείου κ. Αντώνη Οικονομίδη σε συνάντηση στο Δήμο μας).
1) Να προχωρήσουν και να ενταθούν οι διαδικασίες για ωρίμανση έργων των Κοινοτικών Διαμερισμάτων και να καθορισθούν χρονοδιαγράμματα μέχρι την εκτέλεση τους.
2) Καθορισμός και διαχείριση κοινοτικών υφιστάμενων γραφείων των Δημοτικών διαμερισμάτων που εντάχθηκαν στο Δήμο Πόλεως Χρυσοχούς και επάνδρωση τους με γραμματειακό προσωπικό για εξυπηρέτηση των κατοίκων, καθορισμός Γραμματέα και ημέρες επάνδρωσης των γραφείων.
3) Διορισμός καθαρίστριας και ημέρες καθαρισμού των Κοινοτικών Γραφείων, των Δημόσιων αποχωρητηρίων και αρχαίων μνημείων.
4) Διορισμός εργατών για τα Κοινοτικά Διαμερίσματα και Επιστάτη, καθορισμό των ημερών που θα εργάζονται στο κάθε Κοινοτικό Διαμέρισμα με την επίβλεψη και καθορισμό εργασιών από τον Αντιδήμαρχο να υπακούουν στις οδηγίες του και να σέβονται αυτόν. Να καθοριστούν ημερομηνίες καθαρισμού για κάθε κοινοτικό διαμέρισμα σε συνεργασία με αντιδήμαρχον και επιστάτη της περιοχής. Oι υπηρεσίες του δήμου εργάτες, επιστάτες, λειτουργοί να συνεννοούνται με τους αντιδημάρχους και όχι να παίρνουν εντολές από τον Δήμαρχο και δημοτικό γραμματέα εν αγνοία Αντιδημάρχων.
5) Προγραμματισμός για καθαρισμό των Αγροτικών Δρόμων, κοπή θάμνων, δένδρων και συντήρηση τους με μηχάνημα Κρέτας ή Καδενοφόρου εντός Μαρτίου – Απριλίου πριν αρχίσουν οι καλοκαιρινές εργασίες των κατοίκων.
6) Τα λεφτά που οι κοινότητες μετέφεραν στο Δήμο Πόλης, πρέπει αυτά να επιστραφούν πίσω στα χωριά για έργα και κάθε χρόνο να μπαίνουν στον προϋπολογισμό μέρος από αυτά.
7) Μέρος των εσόδων που θα έχει το κάθε Διαμέρισμα εννοείται ότι θα επενδύονται σε έργα και υπηρεσίες στις κοινότητες.
8) Δημιουργία ειδικού ταμείου, προϋπολογισμού για την κάθε κοινότητα- διαμέρισμα, ώστε να μπορούν να διεκπεραιώνουν κάποιες εργασίες προσκομίζοντας τις προσφορές και τιμολόγια στον Δήμο. (Στο κάθε Δημοτικό Διαμέρισμα θα υπάρχει ένας μικρός προϋπολογισμός που θα δικαιούται ο Αντιδήμαρχος να τον χρησιμοποιεί με συνοπτικές διαδικασίες , φέρνοντας το τιμολόγιο στον Δήμο για πληρωμή μέχρι 300€. Μέγιστο ποσό προϋπολογισμού 3000 € για διαμερίσματα άνω των 200 κατοίκων και 2000 € για τα μικρά διαμερίσματα κατά έτος.
9) Να αναθεωρηθεί ο πρόχειρος προϋπολογισμός για τις εκδηλώσεις στα Κοινοτικά Διαμερίσματα.
10) Επιστροφή και Διαχείριση οχημάτων και χρήση τους από Αυτιδημάρχους για επίλυση προβλημάτων που αναφύονται κυρίως σε μη εργάσιμες ημέρες των δημοτικών υπηρεσιών, αλλά και σε θέματα που ζητά ο Δήμος, όπως επιθεώρηση οδικού φωτισμού, αγροτικών δρόμων, βοήθεια της Πυροσβεστικής υπηρεσίας κ.λ.π. Επίσης τα οχήματα αυτά αφού αγοράστηκαν ως Πυροσβεστικά, πρέπει να παραμείνουν ως πυροσβεστικά και να συντηρηθούν. Επίσης να έχει το κάθε όχημα, Βιβλίο κίνησης και GPS, για να ελέγχονται από τον Δήμο.
11) Προσφορές για ενοικίαση Δημοτικών Κτηρίων σε όποια Δημοτικά Διαμερίσματα υπάρχουν και δηλώθηκαν ή αιτήθηκαν ενδιαφερόμενοι.
12) Παρά την ενημέρωση που είχε από Αντιδημάρχους, καθώς ούτε και η Επιτροπή Παραλιών συνεδρίασε, ο Δήμαρχος από μόνος του πήρε απόφαση να μην αιτηθεί γαλάζιες σημαίες, να γίνουν ενέργειες, προσπάθειες για αίτηση και απόκτηση τους. Επίσης εννοείται ότι στις παραλίες αυτές θα υπάρχουν ναυαγοσώστες όπως και στις υπόλοιπες παραλίες.
13) Να τερματιστεί η ανάθεση Εργασιών από το Δήμο για υπηρεσίες εκτός αν είναι αδειούχοι.
14) Να γίνεται σωστή ενημέρωση για τεκταινόμενα στον Δήμο και όχι μετά από βδομάδες τουλάχιστο με ηλεκτρονικά μηνύματα.
15) Να καθοριστεί και να επικυρωθεί η ώρα και η μέρα της μηνιαίας τακτικής συνεδρίας, ώστε να γνωρίζουν τα μέλη πότε να στέλνουν τα θέματα τους για εγγραφή στην ατζέντα, μια εβδομάδα προηγουμένως.
16) Η πολιτική παραχώρησης κοινοτικών αιθουσών, διαχείριση μουσείων, κοινοτικών κτιρίων και ότι άλλο σχετίζεται με την κοινότητα να έχει πρωτεύοντα λόγο ο Αντιδήμαρχος του κάθε διαμερίσματος.
17) Οποιοδήποτε θέμα, εγγραφεί, ψηφιστεί ή καταψηφιστεί από την ολομέλεια του Δημοτικού Συμβουλίου, δεν επανέρχεται στην ολομέλεια μέχρι να περάσουν οκτώ μήνες, εκτός εάν εγγραφεί και κατατεθεί από την πλειοψηφία των μελών, δηλαδή πέραν των εννέα μελών του Δημοτικού Συμβουλίου
18) Οποιοδήποτε άλλο θέμα τεθεί από τους παρευρισκόμενους θα συζητηθεί μετά από ψηφοφορία και έγκρισή της πλειοψηφίας για συζήτηση.