Παράταση 10 ημερών δόθηκε για την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων μεταξύ της Intrakat και του Υπουργείου Μεταφορών σχετικά με τα θέματα που εκκρεμούν για την 1η φάση του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς. Το έργο ουσιαστικά έχει ανασταλεί τους τελευταίους δύο μήνες και δεν γίνεται καμιά ουσιαστική εργασία στα τεχνικά έργα κοιλαδογέφυρες και σήραγγες. Σύμφωνα με πληροφορίες του radiocosmos η εταιρία αρχικά είχε δεσμευτεί ότι μέχρι χθες θα κατέθετε την πρόταση της στο Υπουργείο Μεταφορών προκειμένου να επαναρχίσουν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν σε νέο δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα. Υπήρξε όμως καθυστέρηση από τους μελετητές που αξιολογούν τις εργασίες και τα δεδομένα και ζητήθηκε παράταση λόγων ημερών ακόμη. Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο χρονοδιάγραμμα παράδοσης του έργου μετατίθεται για το τέλος του 2026. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία διεκδικεί παράταση 33 μηνών. Επίσης από την ανατιμολόγηση του κόστους υλικών όπως προβλέπεται από την σχετική σύμβαση υπολογίστηκε ότι η εταιρία θα λάβει επιπλέον 8 εκ. ευρώ. Η εταιρία μόνον για τις εργασίες που έχουν εκτελεστεί μέχρι τώρα διεκδικεί πρόσθετα 22 εκ. ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα αδρανή υλικά που παράγονται από τις χωματουργικές εργασίες και την καταλληλόλητα τους να χρησιμοποποιηθούν για επιχωματώσεις οι δύο πλευρές είναι κοντά σε συμφωνία. Η Intrakat έχει προσφύγει στην δικαιοσύνη για την ερμηνεία της σύμβασης σχετικά με τα αδρανή υλικά υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων ότι τα διεθνή πρότυπα που εφαρμόζονται σε αντίστοιχα οδικά έργα χαρακτηρίζουν κατάλληλα και ασφαλή αυτά τα υλικά για επιχωματώσεις. Εκτός από το γεγονός ότι οι πρόνοιες της σύμβασης για τα αδρανή υλικά είναι ασαφείς σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εταιρίας , η απόκλιση είναι μικρότερη από 1%. Αν δοθούν λύσει τα θέματα που έχει θέσει τότε η Intrakat παρουσιάζεται έτοιμη να συνεχίσει το έργο και να το ολοκληρώσει εντός των νέων χρονοδιαγραμμάτων
Custom Ad 1