Για την Πάφο το 2024 δεν ήταν καλή χρονιά. Περισσότερο σε οπισθοδρόμηση παραπέμπει η κατάσταση παρά σε οποιαδήποτε πρόοδο. Το βασικότερο και μεγαλύτερο έργο υποδομής, που είναι ο δρόμος Πάφου- Πόλης Χρυσοχούς διακόπηκε και κανείς δεν γνωρίζει αν και πότε θα επαναρχίσει.
Η διακοπή του συμβολαίου με την Intrakat και οι νομικές μάχες που ξεκίνησαν, προκάλεσαν μεγάλη απογοήτευση ιδιαίτερα στο διαμέρισμα της Πόλης Χρυσοχούς.
Προς το παρόν είναι αβέβαιο αν θα υλοποιηθεί η κυβερνητική εξαγγελία για επαναπροκήρυξη προσφορών για την ολοκλήρου της Ά φάσης του έργου.
Στον πάγο
Το Εθνικό Δασικό Πάρκο στον Ακάμα παραμένει παγωμένο και τα έργα για την Α΄ φάση του οδικού δικτύου που διακόπηκαν από τον περασμένο Νοέμβριο, παραμένουν στα αζήτητα και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα επαναρχίσουν.
Το έργο της βελτίωσης και ανακοπή τις διάβρωσης του παραλιακού μετώπου Γεροσκήπου- Πάφου έμεινε στο ψυγείο, όπως και ο δρόμος αεροδρομίου – τουριστικής περιοχής.
Αν σε αυτά συμπεριλάβουμε και την αρνητική εξέλιξη με την καταστροφή της μονάδας αφαλάτωσης, τότε μιλούμε για μια χρονιά καταστροφική για την επαρχία μας. Ανοιχτή πληγή παραμένει το Γενικό Νοσοκομείο Πάφου το οποίο συνεχίζει να στάζει και να πλημμυρίζει κάθε φορά που βρέχει.
Θετικά
Στα θετικά ήταν η παράδοση της μονάδας αιμοκάθαρσης, η υπογραφή της σύμβασης με την Hermes για επέκταση και του αεροδρομίου Πάφου, η ολοκλήρωση των κτηρίων για το Aμερικανικό Πανεπιστήμιο της Βηρυτού και η παράδοση των φοιτητικών εστιών του ΤΕΠΑΚ.
Στα θετικά για το 2024 ήταν και οι επιδόσεις στις αφίξεις τουριστών στην επαρχίας μας και η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο. Παρά τον πόλεμο στην Μέση Ανατολή και την συνέχιση των πολεμικών επιχειρήσεων της Ρωσίας στην Ουκρανία οι αφίξεις παρουσίασαν αύξηση ξεπερνώντας ακόμη και την χρονιά ρεκόρ του 2019. Παρήγορο είναι επίσης το γεγονός ότι στην Πάφο λίγα 24ωρα πριν αποχαιρετίσουμε το 2024 καταγράφηκε μόνον έναν θανατηφόρο δυστύχημα. Ελπίζουμε να μην το γουρσουζέψουμε τις ώρες απομένουν μέχρι τα μεσάνυχτα της Τρίτης και να συνεχίσουμε έτσι και το 2025.