Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
18.9 C
Paphos

Ακολουθήστε μας:

ΑρχικήΠΑΦΟΣΠήραν μπρος οι μπουλντόζες για τον δρόμο Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς

Πήραν μπρος οι μπουλντόζες για τον δρόμο Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς

Share

Μέχρι το Στρουμπί η πρώτη φάση, με κόστος 86 εκ. ευρώ και διάρκεια 42 μήνες…

Γ. Καρούσος: Ήδη άρχισε η ωρίμανση της δεύτερης φάσης του έργου ώστε να φτάσει μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς…

Ιστορική χαρακτήρισε τη σημερινή μέρα ο Υπουργός Μεταφορών Επικοινωνιών και Έργων Γιάννης Καρούσος, ο οποίος βρέθηκε το πρωί μεταξύ των κοινοτήτων Άρμου Επισκοπής όπου οι μπουλντόζες της Ελληνικής εργοληπτικής εταιρείας “Intrakat” πήραν μπρος σηματοδοτώντας την έναρξη των έργων για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου Πόλης Χρυσοχούς.

Ένα έργο που εξαγγέλθηκε από το 2002 επί κυβέρνησης Κληρίδη και Υπουργίας Αβέρωφ Νεοφύτου και το οποίο πέρασε από χίλια μύρια κύματα άρχισε επιτέλους, σκορπώντας την αισιοδοξία ιδιαίτερα στους κατοίκους της περιοχής Πόλεως Χρυσοχούς για ένα καλύτερο αύριο για τους ίδιους και τα παιδιά τους.

Οι μπουλντόζες της Ελληνικής εργοληπτικής εταιρείας Intrakat που έχει αναλάβει το έργο πήραν μπρος γύρω στις 8 το πρωί στην παρουσία του Υπουργού, του προέδρου του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, του Δημάρχου Πόλεως Χρυσοχούς Γιώτη Παπαχριστοφή του βουλευτή του ΔΗΣΥ Πάφου Χαράλαμπου Πάζαρου και πλήθος υπηρεσιακών της εταιρείας αλλά και του Τμήματος Δημοσίων Έργων.

Σύμφωνα με τον Υπουργό, η πρώτη φάση του έργου μέχρι το Στρουμπί με δύο λωρίδες κυκλοφορίας θα κοστίσει γύρω στα 86 εκατομμύρια ευρώ και διάρκεια του συμβολαίου είναι 42 μήνες, ενώ αρχίζουν άμεσα οι διαδικασίες ωρίμανσης και της Δεύτερης φάσης από το Στρουμπί μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς, ώστε να αρχίσουν τα έργα αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης.

Το πρώτο αυτό τμήμα του αυτοκινητόδρομου, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς ο δρόμος που θα κατασκευαστεί μέχρι το Στρουμπί θα είναι δύο λωρίδων κυκλοφορίας και θα έχει μήκος 15,1 χιλιόμετρα, θα περιλαμβάνει κυλαδογέφυρες, και σήραγγες, ενώ η πρόβλεψή του και οι απαλλοτριώσεις που έγιναν είναι για τέσσερις λωρίδες, που όταν ολοκληρωθεί το κόστος του θα ξεπεράσει τα 300 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως επεσήμανε ο κ. Καρούσος είναι ένα έργο που αναβαθμίσει ολόκληρη την επαρχία μας και θα βελτιώσει την συνδεσιμότητα, ενώ ερωτηθείς εάν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες ωρίμανσης της δεύτερης φάσης του έργου, απάντησε ότι έχουν αρχίσει.

Ωριμάζει και η δεύτερη φάση

Ο κ. Καρούσος δεν παρέλειψε να δώσει και τα συγχαρητήριά του στο Τμήμα Δημοσίων Έργων το οποίο σήμερα έχει υπό την επίβλεψή του έργα 1,2 δις σε ολόκληρη την Κύπρο και το οποίο συνέβαλε τα μέγιστα στην δρομολόγηση του έργου.

Ήδη είπε ο κ. Καρούσος άρχισε η μελέτη της δεύτερης φάσης του έργου και η επικαιροποίηση κάποιων μελετών που είχαν γίνεις το παρελθόν. Τώρα συνέχισε που άρχισε η πρώτη φάση οι πόροι και το προσωπικό που ασχολείται με την Πάφο θα δουλέψει πάνω στην ωρίμανση και της επόμενης φάσης γιατί για να έχουμε όλα τα ωφελήματα του έργου θα πρέπει να ολοκληρωθεί και η σύνεση αν φτάσει μέχρι την Πόλη Χρυσοχούς.

Γιώτης Παπαχριστοφή

Με έκδηλη την συγκίνησή του ο Δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς Γιώτης Παπαχριστοφή, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς που θα βοηθήσει την ανάπτυξη της περιοχής αλλά και τους νέους να παραμείνουν στον τόπο τους.

Χαρακτήρισε το έργο υπερτοπικής σημασίας που θα βοηθήσει ολόκληρη την επαρχία μας και ιδιαίτερα την περιοχή Πόλης Χρυσοχούς, τονίζοντας την ανάγκη να προχωρήσουν τάχιστα οι διαδικασίες και για την δεύτερη φάση ώστε να φτάσει ο δρόμος μέχρι την πόλη του.

Εξέφρασε την βεβαιότητα ότι η υπόσχεση για έναρξη και της δεύτερης φάσης του έργου, αμέσως μετά τη λήξη της πρώτης θα τηρηθεί , ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να παραμείνουν οι κάτοικοι και ιδιαίτερα οι νέοι αφού με την ολοκλήρωση του δρόμου η απομόνωση της περιοχής θα αρθεί.

Αβέρωφ Νεοφύτου

Σημαντική μέρα για την Πάφο χαρακτήρισε την σημερινή και πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, επί Υπουργίας του οποίου είχε εξαγγελθεί το έργο του 2002.

Παρά τις κρίσεις που πέρασε ο τόπος μας ανέφερε ο κ. Νεοφύτου συμπληρώνεται σιγά, σιγά το εθνικό οδικό δίκτυο, έστω και μετά από 20 χρόνια από την σχεδίαση της όδευσης του δρόμου.

Ένα δίδαγμα που αντλείται από το ιστορικό του συγκεκριμένου έργου σύμφωνα με τον κ. Νεοφύτου, είναι ότι “εάν το έργο άρχιζε το 2002 θα τέλειωνε με 50, 60 εκατομμύρια, ενώ τώρα για να τελειώσει ίσως να μην φτάσουν ούτε 400 εκατομμύρια”. Ότι καθυστερεί στη λήψη απόφασης και την υλοποίηση κοστίζει επεσήμανε ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ, “όπως κόστισε στον τόπο μας και η καθυστέρηση της αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης, αλλά πρέπει να βλέπουμε μπροστά”.

Καταλήγοντας κατέδειξε ότι ο τόπος μας έχει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης όταν παίρνονται οι σωστές αποφάσεις στο σωστό χρόνο.

ΕΝΘΕΤΑ:

“Ιστορική μέρα για την Πάφο και την Κύπρο χαρακτήρισαν τη σημερινή μέρα, Υπουργός Μεταφορών και δήμαρχος Πόλης Χρυσοχούς…”

“…εάν το έργο άρχιζε το 2002 θα τέλειωνε με 50, 60 εκατομμύρια, ενώ τώρα για να τελειώσει ίσως να μην φτάσουν ούτε 400 εκατομμύρια”.

 

 

Κάντε Follow ή Like στη σελίδα μας στο Facebook (πατώντας στο παρακάτω εικονίδιο) για να παρακολουθείτε τις δημοσιεύσεις του Cosmos News

Share

Share

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Custom Ad 1

Cosmos News