Παρασκευή, 10 Μαΐου, 2024
29.9 C
Paphos

Ακολουθήστε μας:

ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΓιατί στενεύουν οι δρόμοι στην Παφο; Παράπονα πολιτών και εξηγήσεις

Γιατί στενεύουν οι δρόμοι στην Παφο; Παράπονα πολιτών και εξηγήσεις

Share

 

Στένεψαν οι δρόμοι

Παράπονα από οδηγούς και περιοίκους για το στένεμα όλων των δρόμων στους οποίους γίνεται ανάπλαση…

Θα πρέπει να προσαρμοστούμε να στα καινούργια δεδομένα του οδικού δικτύου της Πάφου…

 

Οδός Κινύρα, Αμπελοκήπων, Ευαγόρα Παλληκαρίδη, Ελλάδος, Γρίβα Διγενή,  Αλεξάνδρου Παπάγου, Γλάδστωνος, δρόμοι της Πάφου που είχαμε συνηθίσει να είναι πλατιοί και ξαφνικά και με τα νέα έργα που έγιναν τους είδαμε να στενεύουν. Οι δρόμοι αυτοί βέβαια στένεψαν με την έγκρισή τόσο της Τροχαίας όσο και του Φορέα Κυκλοφοριακών Μελετών, της Πολεοδομίας και της οικίας αρχής που είναι ο Δήμος Πάφου.

Παράπονα

Σε όλους αυτούς τους δρόμους που αναφέρουμε πιο πάνω δεχτήκαμε παράπονα τόσο από οδηγούς όσο και από περιοίκους, οι οποίοι όπως μας κατάγγειλαν δυσκολεύονται στη διακίνηση, στην είσοδο και έξοδό τους στα υποστατικά τους, αλλά και από κάποια σημεία στα οποία τα πεζοδρόμια επεκτάθηκαν δημιουργώντας εσοχές και εξοχές στους δρόμους, στις οποίες μάλιστα σε στιγμές απροσεξίας, μπορεί κάποιος οδηγός να προσκρούσει προκαλώντας ζημιές στο όχημά του. Είναι βεβαίως και αυτοί που δηλώνουν ευχαριστημένοι από την νέα, σαφώς αναβαθμισμένη εικόνα των δρόμων αυτών, έστω και αν αντιμετωπίζουν και οι ίδιοι κάποιες δυσκολίες στη διακίνηση.  Γιατί όμως οι δρόμοι διαμορφώνονται με τον τρόπο αυτό;Για να λύσουμε την απορία των συμπολιτών μας μιλήσαμε με τον πρώην Δημοτικό Μηχανικό το6υ Δήμου Πάφου, πολεοδόμο νεόφυτο Ζαβρίδη, επί θητείας του οποίου μάλιστα σχεδιάστηκαν οι δρόμοι αυτοί.

Κοινή πρακτική

Σύμφωνα με τον κ. Ζαβρίδη, η Πάφος δεν έχει πρωτοτυπήσει στο σχεδιασμό αυτό, ο οποίος εφαρμόζεται σε πολλές πόλεις της Ευρώπης και στην Πάφο έγινε για να επιλυθεί το πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης. Είναι αλήθεια μας είπε ο κ. Ζαβρίδης ότι το ρυθμιστικό σχέδιο, προέβλεπε για κάποιους δρόμους τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας χωρίς διαχωριστική νησίδα αλλά αυτό το σχέδιο εκπονήθηκε πριν από πολλά χρόνια και είχε ξεπεραστεί, από τα νέα δεδομένα. Η νέα φιλοσοφία που διέπει σήμερα τον σχεδιασμό των δρόμων είναι «Πρώτα ο πεζός», γι’ αυτό και βλέπουμε πλατιά πεζοδρόμια με εμπόδια για τα οχήματα, στα οποία μπορούν να διακινούνται με άνεση και ασφάλεια οι πεζοί. Το πλάτος των δρόμων όμως μειώθηκε και από τη δημιουργία κόλπων στάθμευσης για εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και καταστημάτων, αφήνοντας ελεύθερα τα πεζοδρόμια. Βεβαίως κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να διαθέτει αριθμό χώρων στάθμευσης, κάτι για το οποίο δυστυχώς δεν εφαρμόζεται, οπόταν υποχρεωτικό ο νέος σχεδιασμός προβλέπει παράλληλους χώρους στάθμευσης.

Κάντε Follow ή Like στη σελίδα μας στο Facebook (πατώντας στο παρακάτω εικονίδιο) για να παρακολουθείτε τις δημοσιεύσεις του Cosmos News

Share

Share

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
- Advertisment -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Custom Ad 1

Cosmos News